•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

fredag 30. oktober 2009

overgang


Jeg så hos Portofritt at hun også har ting og tang stående som er på vei et sted. Vittig at vi begge har en "overgangsgang"... Mitt overgangs-gang-rot ser slik ut.

Kassa er en verktøykasse fra hæren eller noe sånt. Jeg lurer på om jeg skal feste den på veggen over kommoden i gangen som skap, så den står der på prøve. Lampene kjøpte jeg på loppemarked forige helg. Begge to for 60 kr! Den lille runde er magnetisk, selve lampekula kan tas ut av veggfestet (inni festet er det en lapp der jeg ikke kan tyde navnet, men den er dansk). Jeg kommer ikke til å gi meg før jeg finner en til, slik at vi kan ha en hver som leselampe over senga. Den kommer nok til å bli spraymalt. Den andre lampa er en slik jeg alltid beundret da jeg var liten. Jeg liker skjermen og, men mannen min er ikke helt overbevist, så vi får se om den får ny med tiden. Jeg har planer om å bruke den som lese-kose-lampe over en kose-lese-seng vi ønsker oss i loftsstua utenfor soverommene. Den svarte ramma er nylig sprymalet, og venter på å komme opp på bildeveggen i trappeoppgangen. Må bare fikse opphengsdings bak først.

Ja, ja, ting tar tid...

Pin It Now!

Ingen kommentarer: