•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

tirsdag 3. november 2009

krakker


Disse to krakkene fikk jeg av pappa da jeg bodde på min første hybel, og jeg trengte noe å sitte på i mitt minikjøkken. De er faktisk laget av min bestefar og broren hans, som hadde snekkerverksted, og produserte rørmøbler en stund. De var slitt, med svart skai-sete. Dengang trakk jeg dem om med to Provance-brikker. Nå var det på høy tid med en oppgradering, så etter inspirasjon fra dere bloggedamer som stadig svinger sprayboksen fikk de hvite bein. Stoffet jeg har trukket dem om med er fra en portiere-gardin (heter det ikke det) jeg har brukt som duk. Hvis et stoff kan inneholde sommer, sjø, krabbefiske, besteforelsdre, søskenbarn, grilling, søvn i køyeseng og barndomslykke, så gjør dette stoffet det. Det hang som portiere inn til soverommet på hytta, og jeg husker vi ungene snurra oss inn i det til de voksne ble gale :-). Jeg har heldighvis en del igjen av det, så det kommer nok til å dukke opp i andre prosjekter.

Pin It Now!

Ingen kommentarer: