•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

tirsdag 23. februar 2010

litt vår på hylla

Jeg har endret litt på bildelista på kjøkkenet, og jeg synes det ble litt vårlig stemning. Fastelavensriset har treåringen laget i barnehagen. Den nydelige illustrasjonen i den gamle ramma er av Marjorie Ann Velez, og er lastet ned herfra. Feed your soul er et gratis kunstprosjekt, og der er mange nydelige illustrasjoner til gratis nedlasting. Tror jammen jeg må printe noen flere!

De to andre trykkene lagde jeg da jeg gikk Visuell Kommunikasjon på nittitallet en gang. 


Dragen er egentlig jentenes, men jeg låner den litt ;-)

Pin It Now!

1 kommentar:

Hvite tulipaner sa...

Hei!
Fin blogg du har!
Tusen takk for tipset av Feed ypur soul-nettsiden,Jeg har lenge vært på utkikk etter noen kule bilder til å henge på gjesterommmet/kontoret (som etterhvert skal bli et barnerom).
Det var jo så mye fint på den siden!Håper det er greit at jeg linker til deg på bloggen min ang hvor jeg fikk tips fra?(når den tid kommer,driver og syr gardiner og diverse og fiffer opp hele rommet)

Ha en fin dag!