•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

fredag 30. april 2010

vinnerne av tøffe skilt er kåret, og et utrolig sammentreff

Da er vinnerne av blogglotteriet mitt kåret. Det var veldig gøy å få så mange kommentarer, og til sammen ble det 53 lodd. Jeg ringte min mann som er på fototokt på vestlandet, og ba han komme med tre tall. Og vinneren av det første gule skiltet er Maria med bloggen Mingus & Selma fra Danmark. Det andre gule skiltet er Trine med den fine bloggen Bonka Rakka. Det siste runde skiltet er vunnet av Karianne i bloggen Fra huset i svingen. Gratulerer alle tre! Jeg sender skiltene så fort jeg får adressene deres :-)

Det utrolige morsomme sammentreffet er at da jeg gikk inn i bloggen til Trine for å gi henne beskjed om gevinsten, viste det seg at jeg har gått av med seieren i hennes blogglotteri, og jeg har vunnet den nydeligste kjolen! At det går an å være så heldig! Kjolen kommer til å passe min lille A helt perfekt! HURRA!

Pin It Now!

2 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Hei, og tusen takk for at du trakk akkurat meg, eller er det mannen jeg skal takke ;-)

Har du en mailadresse jeg kan sende adressen min til?

Og selvsagt kan du be om en tjeneste :-D
Men får nok ikke målt opp før i morgen da gullungen ligger å sover!

Klem Karianne

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulrer med den lekre kjolen og gratulerer til dine skiltvinnere også. ☺