•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

mandag 10. januar 2011

Ny jobb!


Jeg er glad, letta og veldig spent på å skulle skifte karriere! Etter nesten 15 år som grafisk designer, hvorav 7 år som selvstendig bytter jeg beite. Jeg skal jobbe i blomsterbutikk og være lærling, og jeg gleder meg veldig! Det skal bli så spennende å lære noe nytt! Jeg kommer fortsatt til å sysle med grafisk design, jeg vil lage en og annen bok sammen med Rune, min fotografmann, og jeg håper å få tid og overskudd til å utvikle flere produkter til Epla-butikken min.

Hvis det er noen som har erfaringer om det å endre kurs, hører jeg gjerne fra dere :). Jeg synes det er deilig å ha tatt avgjørelsen, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Jeg skal bruke denne måneden til å fullføre en del prosjekter, og skal være noen få dager på min nye arbeidsplass før det braker løs for fullt fra februar. Hurra for nye tider med nye impulser! Pin It Now!

10 kommentarer:

Furuheim sa...

Å heldige deg. Kjente jeg nesten ble litt misunnelig her. Har nemlig alltid hatt lyst til å jobbe i blomsterbutikk. Lykke til, håper du vil trives:)Maria(furuheim)

Pia sa...

Så spennende! Du er tøff som tør å skifte beite! Lykke til!

gult hus i svingen sa...

har ikke erfaring med å skifte jobbretning, men er midt oppi det:) Håper å lære noe av deg jeg nå:)
Så spennende:)

Blir helt imponert over teposeprosjektet ditt:) Heldig svigermor som har deg som svigerdatter:)

Klemmer fra Trine:)

Eple sa...

Veldig spennende og veldig tøft av deg å skifte "beite". Blomster må jo bare være fint å jobbe med!

Ønsker deg lykke til! :-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så spennende. Tøft å skifte retninge, men det er jo innenfor det kreative. Lykke til!

Inger-Lise sa...

Så gøy og spennende! Gratulerer! :)
Å jobbe med blomster krever mye kreativitet så du får nok godt utløp for dine kreative evner. Jeg jobbet i blomsterbutikk som lørdagshjelp før i tiden. Elsket det, fikk noen kurs også. Det er veldig gøy, du kan bare glede deg!! :)
Og et kjempe pluss er at så godt som alle som kjøper blomster (bortsett fra noen til begravelse og sånt..) gjør det fordi de er glade eller glad i noen. Skikkelig feel-good business. :)
Lykke til!
KLEM

Line Katrin Moe sa...

Gratulerer. Så kjekt! Det er gøy med nye ting og nye utfordringar. Det gjer det gøy å leve. Eg likar veldig godt blomster, aller best uteblomster. Gartner hadde vore tingen. Eg gjorde kursendringar for nokre år sidan. Eg er barnevernspedagog men no satsar eg på illustrasjon. Veit ikkje om det er liv laga. Men draumen er å hjelpe små barn på ein annan måte.Vi får sjå kva det blir til. Å drøyme og prøve er halve gleda. Masse lykke til og kos deg!

Silje sa...

Gratulerer med ny jobb, det må være utrolig spennende å hoppe over på noe nytt sånn..

Jeg er heller ikke sikker på hva jeg skal bli når jeg blir stor, bare på hva jeg er akkurat nå... :)

Massemasse lykke til!!

Hvite tulipaner sa...

Gratulerer med ny jobb!Spennende og artig med karriereskifte:)
Ønsker deg masse lykke til i din nye jobb!
Klem

cecilie-design sa...

Å, så gøy! Jeg er også grafisk designer på jakt etter nytt beite. Men finner liksom ikke helt ut hva jeg skal bli når jeg blir stor... Lykke til i ny jobb - høres spennende ut!