•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

mandag 28. mars 2011

Tulipanbukett med en liten vri


Jeg lagde en liten vri på tulipanbuketten i butikken her om dagen. Jeg la et par tulipaner langs kanten i bollen med stilken ned i vannet. (Hvis du bruker lite, og veldig kaldt vann, holder tulipanene seg lenger. Du kan til og med ha isibiter i vannet.) Over åpningen på bollen la jeg et par magnoliakvister, som jeg brukte som støtte til tulipanene, jeg stakk dem ned her og der. Når tulipanene vokser, vrir de på seg, og det blir penere når de får støtte på denne måten, enn i en vanlig vase, synes jeg. :)

Pin It Now!

3 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

dette er nydelig, skal gjøre det neste gang jeg kjøper tulipaner:) Visste ikke det om kaldt vann jeg:)

Foccacia mmmmmmmm:)

Trine:)

Frøken Larsens Univers sa...

Den vrien var jammen ikke dum! Stilig blogg du har altså. Sjekket inn via boligbloggen sine sider. SLenger meg på som følger hos deg jeg!

Frøken Larsens Univers sa...

Hei!

jeg har faktsik pekt deg ut som en verdig nok til å få en Award fra meg og bloggen min. Du kan hente den på sida mi og sende den videre. Den skal gis til blogger med under 100 følgere. Lykke til!