•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

torsdag 5. januar 2012

Syrom

Her koser jeg meg! Jeg begynner å komme godt i orden på syrommet, og det er så fint å ha symaskina stående framme, for da er det ikke så stort ork å komme i gang med et lite prosjekt. En småbarnsmamma blir jo av og til avbrutt, så da er det greit å la prosjektene ligge til neste anledning til litt kvalitetstid med Janomen byr seg!

Nesten all småoppbevaring er bruktfunn. Dette fine skrinet som nå huser knappene mine, fargesortert av tosøte skravlebøtter, har et tidligere liv på et postkontor. Knappene er arvet eller kjøpt i "forundringspakker" i bruktbutikken.


Trekassa med blonder fikk jeg helt hjertebank av da den sto og skinte på et loppis. Jeg har en til nesten lik, og jakter på flere. Jeg lengter etter loppesesongen!

Et annet jaktobjekt er fine stoffer... jeg synes det er mye mer stas å finne fine stoffer brukt, enn å spasere enkelt inn i en stoffbutikk og kjøpe meter på meter. Nå er ambisjonen å få brukt mest mulig av stoffene, så det blir plass til flere skatter :D

(Og kvaliteten på bildene er så som så, men jeg rakk ikke dagslyset...)

 

Pin It Now!

3 kommentarer:

EllenSand sa...

Så fine ting du har på syrommet ditt.Skrinet ditt med brodert blomst på, var virkelig lekkert. Loppskatt nr.1!
Å ha eget syrom er en åpenbaring. Det er mitt hellige domene. Elsker det.

Ellen :)

Åshild sa...

Jeg er nok ikke på retrostoffer, men jeg har symaskin stående framme på det flotte vaskerommet vårt.

Inger-Lise sa...

Så mange fine oppbevaringsbokser du har. Ser ut som et koselig syrom.
Sant det med avbrytelser.. Skjer støtt og ofte her også. Før jul flytta jeg alt systasjet til spisestua. Der kunne jeg jobbe uforstyrret lenger enn på syrommet. ;) Nå er systasjet tilbake i hulen min. Koseligst sånn. :)